Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Najlepszą formą kontaktu dla naszych Klientów jest dedykowana platforma Helpdesk 24h w dPanelu. Jest to nasz autorski panel umożliwiający szybki kontakt z naszymi specjalistami.  Dzięki autoryzacji i automatycznej weryfikacji, Twoja zgłoszenie jest przekazywane od razu do realizacji.

Przez Helpdesk 24h w dPanelu odpowiadamy na wszystkie rodzaje zapytań tj.

  • handlowe - zmiana warunków umowy, zamawianie usług
  • techniczne - związane z funkcjonowaniem usług
  • księgowe - płatności i faktury
  • doradztwo w zakresie wyboru usług

 

W celu wygenerowania nowego zgłoszenia wystarczy, że klikniesz Nowe zgłoszenie po przejściu na Helpdesk 24h w dPanel'u.

 

Wypełniamy formularz i klikamy Wyślij zgłoszenie.

Średni czas odpowiedzi wynosi ok. 15 minut.

Helpdesk 24h dostępny również z poziomu aplikacji mobilnej.

Icon

Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź "dhosting.pl" w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone

a następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

  

  • No labels