Obecnie nie ma możliwości połączenia ze sobą funkcjonalności CloudFlare i Let's Encrypt, ponieważ oba generują certyfikat SSL, natomiast droga szyfrowania jest inna w obu przypadkach. Jeżeli chcesz mieć pełny certyfikat SSL proponujemy wykupienie pakietu Pro w CloudFlare i podłączenie certyfikatu płatnego np. Comodo Positive SSL.

Błędy związane zazwyczaj są z trwającą propagacją wprowadzonych zmian dla danej domeny. Przypominamy, że propagacja zmian strefy DNS może trwać do 24h dlatego po zaraz po zmianie certyfikat się nie wygeneruje. Jak wspominaliśmy Let's Encrypt generuje się poprawnie dla domen przedelegowanych na nasze serwery nazw czyli ns1.dhosting.pl i ns2.dhosting.plNasz system mimo pierwszego wyniku jakim był błąd będzie dalej próbował wygenerować certyfikat. Informacje dotyczące co jaki czas będzie ponawiana próba znajdziesz w komunikacie błędu. 

Certyfikat jest aktywowany dla każdej poprawnie przedelegowanej do nas domeny. Włącza się maksymalnie do kilku minut. Nasze systemy w odpowiednim interwale czasowym weryfikują nowe strony WWW i automatycznie włączają certyfikat. 

Elastyczny Web Hosting w przeciwieństwie do VPS oraz serwerów dedykowanych zwiększa oraz zmniejsza parametry usługi w zależności od Twoich potrzeb. Jest to także usługa w pełni zarządzana przez naszych administratorów, którzy dbają o wydajność, stabilność, bezpieczeństwo oraz backupy.

Dodatkowe zasoby są rozliczane godzinowo z możliwością wyłączenia ich w dowolnym momencie - wszystko przez panel hostingowy. Posiadając usługę VPS to operator hostingowy musi zwiększyć zasoby na Twoją prośbę, co zwykle wiąże się z restartem serwera i wysokimi opłatami z tytułu danego zasobu, który trzeba zwiekszyć na np. miesiąc o konieczności czekania na wygenerowane przez Ciebie zgłoszenie nie wspominając.

Jak to dokładnie działa Elastyczny Web Hosting znajdziesz tutaj.

Tradycyjny hosting na serwerze współdzielonym z góry nakłada limity Twojej usługi, które w trakcie rozwoju mogą Cię mocno ograniczać. Planujesz większy ruch na stronie lub chcesz wrzucić jakąś promocję? Nie dość, że musisz martwić się, czy zmieścisz się w swoich limitach pakietu to operator może Cię jeszcze straszyć koniecznością zmiany pakietu na wyższy lub kupić własny VPS/serwer dedykowany. Podsumowując - możesz wykorzystać tyle ile przewiduje oferta - w innym przypadku wiąże się to z dużymi kosztami, ponieważ należy dokonywać zmian wszystkiego. 
Trzeba planować migracje, wyksięgowanie środków, martwić się czy obecna promocja umożliwia to. Wszystko wydłuża czas odpowiedzi supportu.

A u nas? 

Oferta Elastyczny Web Hosting pozwala Ci na zmianę parametrów pakietu w dowolnym momencie, bez konieczności zgłaszania tego nigdzie. Zwiększasz na ile chcesz, za ile chcesz i kiedy tylko chcesz. Bez żadnych migracji, zmian oferty itp. Proste prawda? 

Jak to dokładnie działa znajdziesz tutaj.

Co zyskuję włączając Elastyczne Skalowanie usługi?

Najważniejszą zaletą aktywacji Elastycznego Skalowania automatyczne zwiększanie i zmniejszanie zasobów CPU/RAM/HDD w zależności od Twoich potrzeb. Dzięki tej funkcji, możesz spać spokojnie, a Twoja usługa zawsze będzie gotowa do wzrostu odwiedzin Twojej strony. 

Decydując się na serwer dedykowany lub VPS przez większość czasu nie wykorzystujesz opłacanych zasobów - u nas płacisz za to ile korzystasz. Parametry są zwiększane dynamicznie, nie potrzeba nic restartować, zmieniać, czekać. Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od braku konieczności martwienia się, czy Twoja strona będzie działać stabilnie.

Pamiętaj - płacisz tylko za to, co wykorzystasz ponad podstawę swojego pakietu (smile)

Prowadzisz sklep internetowy, przeprowadzasz kampanię marketingową, masz popularną stronę?

Elastyczne Skalowanie idealnie sprawdza się jeżeli Twój biznes jest aktywnie prowadzony. Nasi administratorzy stale administrują Twoją usługą oraz dbają o jej bezpieczeństwo, wydajność czy kopie bezpieczeństwa.  Dążymy do tego, abyś mógł skupić się jedynie na rozwoju swojego biznesu, a Twój serwer dostosuje się możliwościami oraz kosztami do Twojej skali.

Jeżeli nie posiadasz włączonego Elastycznego Skalowania, stale monitorujemy obciążenie Twoich stron i w przypadku wykrycia wysokiego obciążenia powiadomimy Cię pushem na naszą aplikację (Apple , Android, Windows Phone) oraz mailowo. Możesz wtedy szybko przełączyć się na Elastyczne Skalowanie usług i zapomnieć o problemie z niedostępnościami lub zwiększyć zdefiniowane przez Ciebie limity.


Jak działa Elastyczne Skalowanie usług?

W ramach zakupionej usługi gwarantujemy podstawowe parametry pakietu, jest to:

  • 1 GHz CPU
  • 1 GB RAM
  • 50 GB SSD (przestrzeń dyskowa dla plików, baz danych i poczty)
Icon

W przypadku skorzystania z oferty, z kalkulacją zasobów podstawa może być inna (smile)

Jeżeli przewidujesz większy ruch na swojej stronie (promocja w sklepie, nowy post na bloga, kampania reklamowa) możesz łatwo zaplanować wydatki za tymczasowe zwiększone zasoby lub nie przejmując się wydatkami zwiększyć zasoby (smile)

Dajemy Ci trzy warianty skalowania usługi:

  • Limit wydatków - parametry są wykorzystywane tylko i wyłącznie w ramach zdefiniowanego przez Ciebie budżetu dziennego, tygodniowego i miesięcznego. 
  • Limit zasobów - ustalasz ile zasobów maksymalnie możesz wykorzystać i płacić tylko za to co zostało wykorzystane ponad Twoją podstawę.
  • Brak limitów wydatków i zasobów - wtedy wykorzystujesz tyle zasobów ile potrzebujesz w danym momencie aż do wykorzystania środków na saldzie rozliczeniowym.

Wszystko zależy od Ciebie, dajemy Ci pełną kontrolę nad Twoim hostingiem (smile) 

Icon

Szczegóły działania znajdziesz tutaj.

Czy są limity jak w tradycyjnym hostingu?

NIE! To jest właśnie przewaga naszej usługi. Nie posiadasz ograniczeń w liczby wraperów PHP, liczby połączeń jak w przypadku ofert konkurencyjnych. Te wszystkie limity zamieniliśmy na 3 najważniejsze parametry usługi: CPU, RAM, HDD.

Jak wyglądają płatności? 

Bardzo prosto - doładowujesz saldo swojej usługi i korzystasz. 

Rozliczenie dodatkowych zasobów następuje za każdą rozpoczętą godzinę. Opłaty w skali dnia, tygodnia i miesiąca możesz szybko podejrzeć w Zarządzaniu limitami. Jeżeli jesteś zainteresowany/a szczegółowym raportem wystarczy kliknąć przycisk Raporty. 

Pojawi się szczegółowe zestawienie, co, kiedy i za ile. Nie naliczamy żadnych dodatkowych opłat poza zdefiniowanymi przez Ciebie.

Ile to kosztuje?

Cennik dodatkowych parametrów możesz przeliczyć korzystając z kalkulatora na stronie http://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html

Icon

Szczegółowe informacje na temat rozliczenia znajdziesz tutaj.

Coś jest niezrozumiałe lub pojawiły się pytania?

Nasz support jest dostępny 24h na dobę do Twojej dyspozycji. Rozwiejemy wszelkie wątpliwość i odpowiemy na wszelkie pytania. 

Masz pytania, wątpliwości?

Icon

 Napisz do nas przez Helpdesk 24h w swoim dPanelu, nasi specjaliści doradzą oraz pomogą w przypadku napotkanych problemów.

Jasne, że tak! Napisz do nas przez Helpdesk 24h, a nasi specjaliści dokładnie zweryfikują Twoją usługę i zaproponują odpowiednie rozwiązanie (smile)

Oczywiście, że tak! Napisz do nas przez Helpdesk 24h, a nasi specjaliści wytłumaczą dokładnie jak to będzie wyglądać (smile)

Przed rozpoczęciem przeniesienia domeny w pierwszej kolejności należy uzyskać kod authinfo. Authinfo jest to kod identyfikujący domenę.

Jak uzyskać taki kod w zależności do operatora znajdziesz tutaj.

Posiadając już authinfo należy zainicjować transfer domeny w dPanelu. Po zalogowaniu się (jak zalogować się do dPanel.pl znajdziesz tutaj) na stronie głównej należy kliknąć przycisk Przenieś moją domenę.

Po wykonaniu tej czynności zastaniemy przekierowani na stronę dhosting.pl, gdzie trzeba wybrać transfer (ad. 1) i wpisać posiadany kod autinfo (ad. 2)

Icon

Upewnij się czy wpisując bądź kopiując kod nie znajduje się za nim lub przed nim spacja. Jeżeli tak wykasuj ją, w innym przypadku kod authinfo nie będzie poprawny co uniemożliwi transfer domeny.


Po kliknięciu transferuj zamówienie znajdzie się w koszyku w prawym górnym rogu.

Wchodząc do koszyka uzyskasz informacje odnoście całego zamówienia.

Icon

Możesz złożyć kilka zamówień na transfer za jednym razem.


Upewnij się dla jakiego konta składasz zamówienie, następnie kliknij zamawiam. Przeniesie Cię do strony gdzie możesz wybrać swoje konta bądź inne, które posiadasz.

Po potwierdzeniu, że chcesz użyć tego konta zostaniesz przeniesiony/a do swojego dPanelu.

Teraz, jeżeli nie chcesz zmienić danych co jest możliwe dla domen .pl, przekazujesz zamówienie do realizacji. 

Do wykonania transferu niezbędne jest jego potwierdzenie. Potwierdzenie transferu odbywa się przez kliknięcie w link wysłany na adres e-mail abonenta domeny. W przypadku kiedy adres e-mail abonenta domeny nie jest podany, wiadomość potwierdzająca transfer przychodzi na adres techniczny rejestratora domeny. Adresy e-mail abonenta i techniczny możesz sprawdzić w publicznej bazie danych WhoIs. Transfer domeny trwa od kilku minut (dla domen polskich) do kilku dni (dla domen globalnych).

Jeżeli transfer przebiegnie pomyślnie swoją domenę znajdziesz na liście domen.

 

Icon

Transfer niektórych domen wiąże się z opłatą. Ceny transferu domen znajdziesz w naszym cenniku:

http://dhosting.pl/download/cennik_domen.pdf

Transfer domeny nie zmienia jej delegacji. Oznacza to, że wszystkie usługi znajdujące się pod daną domeną będą nieprzerwanie działać.

Masz pytania, wątpliwości?

Icon

 Napisz do nas przez Helpdesk 24h w swoim dPanelu, nasi specjaliści doradzą oraz pomogą w przypadku napotkanych problemów.


 





 

W celu przekierowania poczty na skrzynkę znajdującą się poza dhosting.pl należy utworzyć odpowiedni alias pocztowy.

Po zalogowaniu do dPanelu (jak się zalogować znajdziesz tutaj) wybieramy w dPanelu z menu Poczta e-mail, a następnie klikamy zielony przycisk Dodaj alias lub przekierowanie .

 

Następnie wyświetli nam się okienko, gdzie możemy zdefiniować przekierowanie.

Podajemy nazwę istniejącej skrzynki lub wpisujemy nową nazwę. Następnie klikamy opcję Zewnętrzny adres i podajemy nazwę skrzynki znajdującej się u innego operatora.

Nowy alias pocztowy pojawi się na liście wraz z skrzynkami e-mail z opisem Alias pod swoją nazwą. Po kliknięciu nazwy aliasu lub przycisku Szczegóły wyświetli nam się możliwość podejrzenia, gdzie są przekierowywane wiadomości, wystarczy kliknąć na Odbiorcy. Będą tam znajdowały się również informacje, kiedy zostało utworzone przekierowanie na konkretny adres.

1. Po zalogowaniu się do Gmail klikamy ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybieramy Ustawienia.

2. Wybieramy kartę Konta i importowanie.

3. Klikamy Dodaj inny adres e-mail, którego jesteś właścicielem.

4. W wyświetlonym oknie wprowadzamy odpowiednie dane i klikamy Dalej.

Nazwa - podajemy nazwę, najlepiej imię i nazwisko

Adres e-mail - w tym miejscu wpisujemy adres naszego aliasu, który będzie wyświetlany w przypadku wysyłania wiadomości

Pozostałe dane pozostają bez zmian

5. W kolejnym kroku ponownie uzupełniamy odpowiednie pola i klikamy Dodaj konto.

Serwer SMTP - wpisujemy smtp.dpoczta.pl

Nazwa użytkownika - w tym miejscu podajemy skrzynkę, w której znajduje się nasz alias pocztowy

Hasło - podajemy hasło do wskazanej pole wyżej skrzynki

Pozostałe dane pozostają bez zmian

6. Na wskazany adres e-mail (w tym przykładzie jan.kowalski@wybranadomena.pl) zostanie przesłany kod weryfikujący. Kopiujemy go, wklejamy i klikamy Sprawdź.

7. Konfiguracja przebiegła pomyślnie. Teraz przy odpowiedzi można będzie wskazać z jakiego maila chcemy wysłać wiadomość.

Ważne!

Icon

Jeśli używamy funkcji Wyślij pocztę jako Gmaila do wysyłania wiadomości w imieniu innego konta, mogą wystąpić następujące problemy:

  • Oprócz wyświetlania w Wysłanych, wiadomości wysyłane na adres Wyślij pocztę jako są wyświetlane jako nieprzeczytane w Odebranych.
  • Jeśli otrzymasz wiadomość z adresu Wyślij pocztę jako i klikniesz Odpowiedz, w polu Do: zostanie nieprawidłowo wpisany Twój adres główny.

Te problemy występują, ponieważ Gmail traktuje adres Wyślij pocztę jako jak alias adresu głównego. Możesz zmienić to zachowanie w ustawieniach poczty, usuwając zaznaczenie Traktuj jak alias dla danego adresu Wyślij pocztę jako. Wiadomości wysyłane na adres Wyślij pocztę jako nie będą już wyświetlane jako nieprzeczytane w Odebranych, a w przypadku odpowiadania na wiadomość wysłaną z adresu Wyślij pocztę jako pole Do: będzie wypełniane poprawnie.

Więcej informacji można znaleźć pod tym adresem.

1. Po zalogowaniu się do GMail należy kliknąć ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybrać Ustawienia.

2. Wybieramy kartę Konta i importowanie.

3. Klikamy Dodaj posiadane konto pocztowe POP3.

4. W wyświetlonym oknie wprowadzamy nazwę skrzynki i klikamy Dalej.

5.Następnym etapem będzie konfiguracja zdefiniowanej skrzynki pocztowej.

Nazwa użytkownika - wpisujemy nazwę swojej skrzynki,

Hasło - podajemy hasło do skrzynki e-mail,

Serwer POP - wpisujemy pop3.dpoczta.pl oraz ustawiamy port 110,

Pozostałe ustawienia można uzupełnić wg. własnego uznania.

6. Jeżeli podaliśmy wszystkie prawidłowe dane otrzymamy potwierdzenie dodania konta.

Możesz zdecydować teraz, czy chcesz mieć możliwość wysyłania wiadomości jako dana skrzynka e-mail.

7. Jeżeli odpowiedzieliśmy "Tak" instrukcję dalszej konfiguracji znajdziesz tutaj.

 

1. Po zalogowaniu się do dPoczta.pl wybieramy folder, gdzie znajduje się wiadomość i zaznaczamy wiadomość, której źródło chcemy podejrzeć.

2. Klikamy ikonkę trzech kropek w górnym menu z podpisem "Więcej" i z rozwiniętej listy wybieramy "Pokaż źródło".

3. Po wybraniu źródła wiadomości pojawi się okienko z możliwością skopiowania tekstu.

1. Po zalogowaniu się do dPoczta.pl klikamy ikonkę w lewym dolnym rogu i wybieramy "Zarządzaj folderami".

2. Wyświetlą nam się ustawienia dotyczące posiadanych przez nas folderów pocztowych.

Checkbox'y znajdujące się obok wskazanego folderu informuje, czy subskrypcja jest aktywna. Domyślne foldery skrzynki e-mail są wyszarzone i nie są edytowalne.

3. Po włączeniu lub wyłączeniu subskrybcji zmiany są automatycznie zapisywane.

Jak przetransferować domenę z NASK do dhosting.pl

1. W pierwszej kolejności należy wypełnić wniosek dotyczący transferu domeny, przechodzimy w tym celu na stronę www.dns.pl

2. W dostępnym menu z lewej strony klikamy w Obsługa w NASK.

3. Wyświetli się lista najważniejszych tematów, odszukujemy pozycji Transfer obsługi i klikamy w tę nazwę.

4. Pojawi się dokładne wyjaśnienie transferu domeny, przechodzimy na tematykę TRANSFER Z NASK i klikamy w link www.dns.pl, który wygeneruje wniosek.

5. Zostanie udostępniony wniosek transferu domeny z NASK. Wypełniamy go dokładnie i klikamy WYŚLIJ na dole formularza.

Pełna nazwa Abonenta: Podajemy aktualną nazwę Abonenta domeny (firma lub osoba fizyczna),

Reprezentant Abonenta: Podajemy Imię i Nazwisko Reprezentanta Abonenta (w przypadku osoby fizycznej pole pozostawiamy niewypełnione),

NIP: Wpisujemy numer NIP (tylko w przypadku firmy),

REGON/PESEL: Uzupełniamy numerem REGO (tylko w przypadku firmy) lub numerem PESEL (tylko osoba fizyczna),

Adres e-mail Reprezentanta: Wskazany adres e-mail stanie się głównym adresem danej domeny po ukończeniu transferu,

Telefon kontaktowy: Podajemy telefon kontaktowy, gdyby pojawiły się jakieś niejasności lub problemy,

Informacja o partnerze: Wybieramy firmę do jakiej ma zostać przesłana informacja o transferze domeny (należy wybrać dhosting.pl Sp. z o.o.)

Przenoszę nazwę domeny: Wpisujemy nazwę domen/y jaką/ie będziemy transferować do nas.

Przykład wypełnionego formularza:

6. Postępujemy zgodnie z dalszymi częściami formularza.

7. Wnioski są rozpatrywane maksymalnie do 2 dni roboczych.

8. Po ukończeniu całej procedury wymagane jest jeszcze odnotowanie tego u nas (smile)

Jeżeli nie posiadasz konta w dhosting.pl kliknij tutaj, jeśli masz już u nas konto kliknij tutaj.

Nie posiadam konta w dhosting.pl

1. Pierwszą i najważniejszą czynnością jest założenie konta hostingowego. Z ofertami możesz zapoznać się pod adresami:

https://dhosting.pl/oferta/dkonto/na_start.html

https://dhosting.pl/oferta/dkonto.html

https://dhosting.pl/oferta/dvps.html

2. Po dodaniu odpowiedniej oferty do koszyka przechodzimy do czynności związanej z transferem domeny. Wchodzimy na stronę https://dhosting.pl/oferta/domeny/transfer.html i podajemy nazwę domeny, którą będziemy przenosić.

3. Klikamy Transferuj i podajemy kod AuthInfo NASK.

4. Domena zostanie dodana do koszyka. Finalizujemy całe zamówienie, podajemy dane dotyczące rejestracji i gotowe.

5. Po ukończeniu powyższych kroków na Państwa adres e-mail podany we wniosku (patrz Jak przetransferować domenę z NASK ) zostaje wysłana wiadomości z linkiem, którego użycie kończy transfer. Wiadomość zostanie przesłana maksymalnie do 2 dni roboczych i od zaakceptowania wiadomości w przeciągu kilku minut domena będzie już na zarejestrowana na koncie.

Posiadam konto w dhosting.pl

1. Po zalogowaniu się do dPanelu (instrukcję jak logować się do dPanelu znajdziesz tutaj) wybieramy Domeny, a następnie należy kliknąć Transferuj domenę.

2. Zostaniemy przelogowani do starego panelu. Wyświetli się formularz dotyczący transferu, podajemy nazwę domeny oraz wybieramy z rozwijanej listy odpowiednią końcówkę i klikamy Transferuj.

3. Podajemy kod AuthInfo NASK, zaznaczamy Akceptuję regulaminy (po uprzednim zapoznaniu się z nimi) i klikamy Kontynuuj.

5. Po ukończeniu powyższych kroków na Państwa adres e-mail podany we wniosku (patrz Jak przetransferować domenę z NASK ) zostaje wysłana wiadomości z linkiem, którego użycie kończy transfer. Wiadomość zostanie przesłana maksymalnie do 2 dni roboczych i od zaakceptowania wiadomości w przeciągu kilku minut domena będzie już na zarejestrowana na koncie.