Autoresponder

Informacje ogólne

Autoresponder to funkcja autoodpowiedzi na każdy list docierający na Twoje konto pocztowe. Można w ten sposób poinformować nadawców o chwilowej nieobecności w biurze lub o urlopie.

Aktywacja

W celu aktywowania autorespondera dla wskazanego adresu e-mail przechodzimy na listę skrzynek pocztowych po zalogowaniu się do dPanelu i klikamy przycisk Akcje z prawej strony nazwy skrzynki. Z rozwiniętej listy wybieramy Włącz autoresponder.

Pojawi się prosty formularz z możliwością ustawienia tematu automatycznej wiadomości, jej treści oraz kiedy ma obowiązywać.

W celu zapisania zmian klikamy Zapisz.

Deaktywacja

W celu wyłączenia autorespondera klikamy przycisk Akcje obok nazwy skrzynki i z listy wybieramy Zmień autoresponder.

W wyświetlonym oknie zmieniamy Włącz na NIE i zapisujemy zmiany. Od teraz autoresponder nie będzie aktywny.

Autoresponder w dPoczta.pl

Autoresponder dostępny jest z poziomu dPoczta.pl. Po zalogowaniu wybieramy Ustawienia, a następnie Autoodpowiedź.

W celu wyłączenia wybieramy na samej górze formularza Wyłączona.

Zarządzaj swoim kontem za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź dhosting.pl w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone
 następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

Google Play Apple Store Windows Store
Aktualizacja - 6 listopada 2018

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły