1. Strona główna
  2. Domena tylko zaparkowana

Domena tylko zaparkowana

Jak włączyć?

W pierwszej kolejności należy przejść na listę domen w dPanelu – zakładka Domeny z lewej strony.  Następnie klikasz przycisk Akcje z prawej strony domeny, dla której chcesz aktywować ochronę i wybierasz z listy Skonfiguruj CloudFlare.

Pojawi się okno z prośbą o potwierdzenie zmian. Klikamy Skonfiguruj CloudFlare.

Na liście ustawień domeny pojawi się informacja o aktualnym statusie aktywacji.
W celu ukończenia konfiguracji należy u aktualnego operatora, gdzie jest zarejestrowana domena (tam gdzie ją opłacasz) zmienić delegację na wskazane przez nas serwery nazw.
Po zmianie delegacji status zmieni się w ciągu maksymalnie 24h na Oczekuję na aktywację CloudFlare.
Status zostanie zaktualizowany na Aktywny do maksymalnie do 24h (zwykle trwa to do kilku godzin).

Jak wyłączyć?

Aby wyłączyć ochronę CloudFlare na liście domen należy kliknąć przycisk Akcje i z listy wybrać Dekatywuj CloudFlare.

Pojawi się monit z prośbą o potwierdzenie zmian.

Po zatwierdzeniu domena zostanie usunięta z serwerów CloudFlare po 24h. W celu zachowania ciągłości działania usług zmień delegację na nasze serwery nazw.

Status ochrony CloudFalre zostanie zaktualizowany po 24h.

Objaśnienie statusów

Certyfikat SSL

Możliwość aktywacji połączenia szyfrowanego SSL. Certyfikat jest aktywowany po stronie CloudFlare, a samo szyfrowanie danych następuję między użytkownikiem Internetu, a serwerami CloudFlare. Wymogiem działania certyfikatu od CloudFlare jest posiadanie aktywnej ochrony dla domeny głównej.

Poziom ochrony

Dostępnych jest pięć statusów ochrony: wyłączony, niski, średni, wysoki, nagły atak. Stopniowanie polega na zwiększaniu prawdopodobieństwa poświadczenia nie bycia robotem.

Wyłączony – powoduje dostęp do strony z każdego adresu IP.

Niski – osoby, które bardzo notorycznie próbują dostać się na stronę powodując sztuczny ruch otrzymują powiadomienie z capatch’ą

Średni – optymalny poziom dla stron WWW. Osoby które dość często powodują sztuczny ruch na stronie są blokowane również przez captcha.

Wysoki – jeżeli adres Ip osoby łączącej się do strony w ciągu ostatnich 14stu dni był określony jako niechciany jest blokowany captch,ą

Nagły atak – w przypadku wybrania tej opcji na stronie pojawi się konieczność potwierdzania dostępu do treści poprzez captch’e. Opcja ta zalecana jest tylko i wyłącznie przy wykryciu ataku DDoS.

Poziom buforowania (cache)

Dostępne są trzy tryby buforowania: standardowy, bez Query String, ignoruj Query String. Dzięki tej opcji następuje szybsze dostarczanie treści użytkownikowi dzięki CDN. Zapewnia ona równoważenie obciążenia, czyli rozprasza treść między 101 centrów danych, gdzie dane znajdujące się na stronie są wyświetlane z najbliżej znajdującego się serwera. Wszystko to powoduje przyspieszenie działania strony.

Standardowy – dostarcza różną treść jeżeli Query String uległ zmianie.

bez Query String – dostarcza treść z cache bez Query String.

ignoruj Query String – dostarcza tą samą treść bez względu na Query String.

Tryb deweloperski

Tryb ten powoduje wyłączenie cache oraz mechanizmów odpowiadających za optymalizację HTML/CSS, dzięki czemu uzyskana odpowiedź z serwera CloudFlare jest identyczna jak z naszego serwera. Opcja to deaktywuje wszystkie dodatkowe mechanizmy CloudFlare. Nie powoduje odświeżenia cache strony.

Rocket loader

Czyli automatyczne zmniejszenie liczby połączeń sieciowych i spowodowanie, że treści ze stron trzecich nie spowalniają prezentacji Twojej witryny internetowej. Opcja ta może znacząco negatywnie wpływać na strony oparte o skrypty ajaxowe.

IPv6

Umożliwia dostęp do Twojej strony z adresów IPv6

Geolokalizacja IP

Do nagłówków HTTP dopisywana jest informacja o geolokalizacji IP klienta, który łączy się do Twojej strony.

Zabezpieczenie adresów e-mail – frazy na Twojej stronie w postaci adresu e-mail są modyfikowane w taki sposób, aby nie wskazywało to na faktycznego maila. Są one wtedy odpowiednio modyfikowane np. usuwany jest znak @. Dzięki temu rozwiązaniu roboty, które skanują strony internetowe nie wykorzystują formularza kontaktowego do SPAMowania. Zmiany następują od strony kodu źródłowego strony np. HTML więc nie musisz się martwić, ze adres będzie zniekształcony w przeglądarce

Wystąpiły problemy lub masz dodatkowe pytania?

Nie jest tajemnicą, że o produkcie CloudFlare wiedzą najwięcej jego twórcy, dlatego zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z naszym partnerem, który odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Szczegółowe informacje znajdziesz pod tym linkiem.

Zarządzaj swoim kontem za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź dhosting.pl w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone
 następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

Google Play Apple Store Windows Store
Aktualizacja - 6 listopada 2018

Czy ten artykuł był pomocny?