Helpdesk 24h

Najlepszą formą kontaktu dla naszych Klientów jest dedykowana platforma Helpdesk 24h w dPanelu. Jest to nasz autorski panel umożliwiający szybki kontakt z naszymi specjalistami.  Dzięki autoryzacji i automatycznej weryfikacji, Twoja zgłoszenie jest przekazywane od razu do realizacji.

Przez Helpdesk 24h w dPanelu odpowiadamy na wszystkie rodzaje zapytań tj.

  • handlowe – zmiana warunków umowy, zamawianie usług
  • techniczne – związane z funkcjonowaniem usług
  • księgowe – płatności i faktury
  • doradztwo w zakresie wyboru usług

W celu wygenerowania nowego zgłoszenia wystarczy, że klikniesz Nowe zgłoszenie po przejściu na Helpdesk 24h w dPanel’u.

Wypełniamy formularz i klikamy Wyślij zgłoszenie.

Średni czas odpowiedzi wynosi ok. 15 minut.

Helpdesk 24h dostępny również z poziomu aplikacji mobilnej.

Zarządzaj swoim kontem za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź dhosting.pl w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone
 następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

Google Play Apple Store Windows Store
Aktualizacja - 5 listopada 2018

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły