1. Strona główna
  2. Posiadam już konto CloudFlare

Posiadam już konto CloudFlare

Jak powiązać domenę na istniejącym koncie CloudFlare z naszym panelem?

Jeżeli posiadasz domenę skonfigurowaną w CloudFlare, to możesz w bardzo szybki i łatwy sposób powiązać ją z naszym dPanelem.

Przejdź na listę domen i kliknij przycisk Akcje z prawej strony obok wybranej przez Ciebie domeny, dla której masz już aktywną ochronę. Z listy wybierz Skonfiguruj CloudFlare.

Pojawi się okno, gdzie możesz podać swoje dane logowania do panelu CloudFlare. Podaj dane do konta, na którym skonfigurowana jest ta domena!

Po wpisaniu danych i ich zatwierdzeniu status powiązania domeny z CloudFlare zmieni się na W trakcie dodawania. Domena zostanie dodana maksymalnie w ciągu kilku minut.

Pomyślne połączenie zostanie oznaczone zielonym statusem Aktywna.

Informacje jak zarządzać ochroną znajdziesz tutaj.

Wystąpiły problemy lub masz dodatkowe pytania?

Nie jest tajemnicą, że o produkcie CloudFlare wiedzą najwięcej jego twórcy, dlatego zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z naszym partnerem, który odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Szczegółowe informacje znajdziesz pod tym linkiem.

Zarządzaj swoim kontem za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź dhosting.pl w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone
 następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

Google Play Apple Store Windows Store
Aktualizacja - 29 listopada 2018

Czy ten artykuł był pomocny?