Wnioski

Wniosek cesji konta hostingowego

Wniosek wymagany przy zmianie abonenta konta hostingowego. Zmiana abonenta konta hostingowego nie wpływa na dane abonentów domen.

Instrukcja wypełnienia dokumentu znajduje się we wniosku. Dokumenty można przesłać przy pomocy poczty elektronicznej lub przez Helpdesk 24h.

Celem weryfikacji wniosku, należy przelać kwotę 0,1 PLN na indywidualny numer rachunku przypisany do Twojego konta (szczegóły w dPanelu). Przelew MUSI być wykonany z konta bankowego posiadającego te same dane teleadresowe, jakie widnieją na w dPanelu oraz zatytułowany CESJA_LOGIN.  Środki zostaną skierowane na poczet przyszłych usług.

pobierz plik w PDF

Wniosek cesji domeny internetowej

Wniosek wymagany przy zmianie abonenta domeny internetowej.

Instrukcja wypełnienia dokumentu znajduje się we wniosku. Dokumenty można przesłać przy pomocy poczty elektronicznej lub przez Helpdesk 24h.

Celem weryfikacji wniosku, należy przelać kwotę 0,1 PLN na indywidualny numer rachunku przypisany do Twojego konta (szczegóły w dPanelu). Przelew MUSI być wykonany z konta bankowego posiadającego te same dane teleadresowe abonenta domeny, jakie widnieją w dPanelu oraz zatytułowany CESJA_NAZWA DOMENY. Środki zostaną skierowane na poczet przyszłych usług.

pobierz plik w PDF

Wniosek o wydanie danych dostępowych do dPanelu

Wniosek wymagany w przypadku konieczności wydania nowych danych dostępowych do dPanelu.

Instrukcja wypełnienia dokumentu znajduje się we wniosku. Dokumenty należy przesłać przy pomocy poczty elektronicznej.

Celem weryfikacji wniosku, prosimy o przelanie kwoty 0,1 PLN na indywidualny numer rachunku przypisany do Twojego konta (szczegóły w dPanelu). Przelew musi być wykonany z konta bankowego posiadającego te same dane teleadresowe, jakie widnieją na w dPanelu. Środki zostaną skierowane na poczet przyszłych usług.

pobierz plik w PDF

Wniosek o wydanie kodu AuthInfo domeny

Wniosek wymagany do uzyskania kodu AuthInfo domeny.

Instrukcja wypełnienia dokumentu znajduje się we wniosku. Dokumenty można przesłać przy pomocy poczty elektronicznej lub przez Helpdesk 24h.

Celem weryfikacji wniosku, należy przelać kwotę 0,1 PLN na indywidualny numer rachunku przypisany do Twojego konta (szczegóły w dPanelu). Przelew MUSI być wykonany z konta bankowego posiadającego te same dane teleadresowe abonenta domeny, jakie widnieją na w dPanelu. Środki zostaną skierowane na poczet przyszłych usług. Jest to forma weryfikacji;

Przelew powinien być on zatytułowany “authinfo_NAZWA DOMENY”. Po wydaniu kodu Authinfo wpłata zostanie zwrócona na saldo księgowe.

pobierz plik w PDF

Wniosek abonenta domeny o przeniesienie domeny na inne konto dPanel

Wniosek wymagany w przypadku konieczności przeniesienia domeny na inne konto dPanel, gdy nie ma możliwości porozumienia abonenta z dotychczasowym administratorem domeny lub brak z nim kontaktu.

Instrukcja wypełnienia dokumentu znajduje się we wniosku. Dokumenty można przesłać przy pomocy poczty elektronicznej lub przez Helpdesk 24h.

pobierz plik w PDF

Aktualizacja - 30 marca 2020

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły