1. Strona główna
  2. dPoczta
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Microsoft Outlook
  1. Strona główna
  2. Programy
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Microsoft Outlook
  1. Strona główna
  2. Programy pocztowe
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Microsoft Outlook
  1. Strona główna
  2. Programy pocztowe
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Microsoft Outlook

Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Microsoft Outlook

Jeśli korzystasz z programu Microsoft Outlook, nie masz możliwość definiowania katalogu, w którym będą umieszczane wiadomości wysłane.

  • Po uruchomieniu Microsoft Outlook wybierz opcję „Plik” z menu górnego.

  • Przejdź do zakładki „Opcje”.

  • Przejdź do zakładki „Poczta” i znajdź sekcję zatytułowaną „Wysyłanie wiadomości”.

Upewnij się, że opcja „Zapisz kopie wiadomości w folderze Elementy wysłane” jest włączona.

Aktualizacja - 21 listopada 2019

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły