1. Strona główna
  2. dPoczta
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Mozilla Thunderbird
  1. Strona główna
  2. Programy
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Mozilla Thunderbird
  1. Strona główna
  2. Programy pocztowe
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Mozilla Thunderbird
  1. Strona główna
  2. Programy pocztowe
  3. Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Mozilla Thunderbird

Definiowanie folderu na wiadomości wysłane w programie pocztowym Mozilla Thunderbird

Żeby ponownie zdefiniować folder dla wiadomości wysłanych w programie pocztowym Mozilla Thunderbird, należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

  • Włącz program Mozilla Thunderbird, w którym posiadasz skonfigurowane skrzynki pocztowe.
  • Korzystając z nawigacji po lewej stronie odnajdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij ją prawym przyciskiem myszy. Następnie przejdź do „Ustawienia”.

  • Po przejściu do zakładki „Ustawienia” wybierz „Kopie i foldery”.

  • Ustaw opcję „Wysyłając wiadomości automatycznie umieszczaj ich kopie w folderze: Wysłane na serwerze twojaskrzynka@domena.pl -> Wysłane.”.

Aktualizacja - 21 listopada 2019

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły