1. Strona główna
  2. Ogólne
  3. Jak zmienić abonenta/właściciela/płatnika usługi lub konta (cesja)?

Jak zmienić abonenta/właściciela/płatnika usługi lub konta (cesja)?

W celu wykonania zmiany właściciela konta należy wypełnić Wniosek o zmianę właściciela konta, który dostępny jest pod adresem:

http://dhosting.pl/download/wniosek_cesji_konta.pdf

Należy przesłać go do nas pocztą elektroniczną lub przez Helpdesk 24h (dostępny w panelu administracyjnym dPanel  http://www.dpanel.pl ) wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z instrukcją zawartą we wniosku.

Cesja konta nie powoduje zmiany abonenta innych usług tj. domen internetowych. W przypadku cesji domeny należy dodatkowo wypełnić i przesłać wniosek cesji domeny, który znajduje się pod adresem: http://dhosting.pl/download/wniosek_cesji_domeny.pdf

Po otrzymaniu wypełnionych i kompletnych wniosków nasi specjaliści przeprowadzą cesję na wskazane we wnioskach dane, tym samym zmieniając abonentów wskazanych usług.

Zarządzaj swoim kontem za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Aplikację dhosting.pl instalujesz dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne aplikacje mobilne, których używasz. Aby ją zainstalować, znajdź dhosting.pl w:

  • Google Play, jeśli używasz Android'a
  • App Store, jeśli używasz iOS'a
  • Windows Phone Store, jeśli używasz Windows Phone
 następnie postępuj zgodnie z instrukcją instalacji.

Google Play Apple Store Windows Store
Aktualizacja - 6 listopada 2018

Czy ten artykuł był pomocny?

Podobne artykuły